9 tipp a pluszkilók ellen

9 tipp a pluszkilók ellen

Írta: Spártai Vitamin - hétfő, 2016, január 11 - 15:45

Spártai Vitamin: 9 tipp a pluszkilók ellen

Az újévi fogadalmak döntő többsége a felesleges plusz kilók leadásáról szól. Szeretnénk, ha ez idén nemcsak kimondott szót, hanem valóban megvalósításra váró célkitűzést jelentene.

Hoztunk 9 tippet a sikeres fogyókúrához:

1. Az első és legfontosabb a kitartás.

Ha látványos eredményre vágysz, akkor muszáj kitartónak és következetesnek lenned: használj motivációs képeket, köves inspiráló embereket a Facebookon, olvasd el példaképeid gondolatait, ha úgy érzed, hogy fogytán a lelkesedésed.

2. Mozgás, mozgás, mozgás…

A mozgás bizony megkerülhetetlen: az egészséges életmód kötelező része, de nem feltétlen sanyargatás! Keresd meg a legmegfelelőbb mozgásformát: mindannyian mások vagyunk, van akinek a fegyencedzés jön be, van akinek a reggeli úszás. Nagyon sok fitneszközpontban van lehetőség ingyenes próbanapokra, így könnyebb lesz a választás is.

3. Ösztönözz másokat is!

Keress egy „tettestársat” az edzésekhez, hogy nehezebb legyen lemondani az alkalmakat.

4. Kis adagok és inkább több étkezés!

Használj kisebb tányért, hogy meglegyen a „tele tányér” illúziója, de egyél kevesebbet.

5. Lassabb étkezés!

Nem hiába jött divatba a slow mozgalom! Ha alaposan megrágod az ételt, akkor az emésztésed is hatékonyabb lesz, ráadásul a lassan elfogyasztott fogások után később éhezünk meg újra.

6. Aludd magad vékonyra!

Ez inkább jól hangzik, mint igaz, az viszont tény, hogy több kutatás bizonyítja: azok, akik rendszeresen -értsd majdnem minden nap- rendesen kialusszák magukat, vékonyabbak, mint rendszertelenül alvó, kialvatlan társaik.

7. Le a nassolással!

Nyugi, nem gondoltuk komolyan. Azt viszont igen, hogy nem mindegy, mit nassolunk. Tágítsd a horizontodat, a nassolás nemcsak olajban sült burgonya, vagy vajas popcorn lehet: a mértékkel elfogyasztott ropogós magok, mártogatós zöldségek nemcsak jó ízűek, de részei lehetnek a kiegyensúlyozott étkezésnek is.

8. Figyelj oda a folyadékra!

Hajlamosak vagyunk keveset inni, pedig a víz eltelít, jót tesz a bőrnek és gyakran olyan tünetek is a szomjúságra vezethetők vissza, amikre nem is gondolnánk: éhség érzet, fejfájás, ingerültség!

9. És végül egy titkos fegyver: az acai berry!

Különösen fontos, hogy szigorú diéták esetén megadjuk szervezetünknek azokat az ásványi anyagokat, vitaminokat, amikre szüksége van, és táplálkozással nem, vagy csak nehezen tudnánk bevinni. A mi tuti tippünk a Spártai Acai Berry, a szuperbogyó! Tele van antioxidánssal, segíti az oxigénbevételt, ezáltal segíthet növelni az állóképességedet is! Egy kis segítség mindig jól jön, pláne ha egy legendás szupergyümölcsről van szó, amelyet Észak-Brazíliában már évszázadok óta fogyasztanak. Neked is meglepő lehet majd, milyen jól bírod az edzéseket!

Reméljük megjött a kedved a bomba alakhoz, sok sikert, olvadó kilókat kívánunk!